اين آموزش توسط بسياري از قهرمانان اين رشته ورزشي استفاده شده

اين مجموعه براي حرفه اي ها و کساني که قصد حرفه اي شدن دارند پيشنهاد مي شود

مجموعه اي براي آموزش واليبال براي علاقه مندان اين رشته و کساني که به فکر قهرماني در اين رشته هستند

خريد آموزش واليبال

توجه کنيد: اين محصول داراي گارانتي بدون قيد و شرط فروشگاه با ضمانت بازگشت پول و يا تعويض ميباشدپس با اطمينان خريد کنيد

اين محصول به صورت اورجينال از فروشگاه ارائه ميشود و شماره مجوز در توضيحات درج گرديده

خريد پستي

فقط 11000 تومان! شماره مجوز:236/813256

با استفاده از اين مجموعه مطمئن باشيد به جمع ستارگان واليبال کشور خواهيد پيوست

------------------------------------------------------------------------------------------

ساخت وبلاگ | ساخت سایت

تاريخ : ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۴:۳۸ | نويسنده : واليباليست |

آموزش پنجه ( تصحيح فرم انگشتان و دست )
توپ را مطابق شكل جلوي صورت نگه داريد. فرد ايستاده توپ را به سمت يار نشسته رها كرده و او با پنجه توپ را بر مي گرداند. اين تمرين را چند بار تكرار كنيد:

تمرينات پاس براي پاسورهاي مبتدي

به ادامه مطالب برويد

پاس هوايي ( پنجه زدن)

پاها به اندازه عرض شانه باز و زانو ها كمي خميده و دستها در مقابل صورت قرار مي گيرد.
شروع كشش بدن به سمت بالا توسط پاها صورت مي گيرد.
تمام بدن را تا نوك انگشتان پا به بالا بكشيده.

فرم صحيح نگه داشتن دست. بازو و انگشتان جهت پنجه زدن مطابق شكل ي باشد. ( دستها جلوي صورت در بالاي ابروها ):

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

آموزش پنجه ( تصحيح كشش دستها )
فرد ايستاده در بالاي خرك مطبق توپ را به سمت پايين رها كرده و فرد نشسته توپ را با دستها كاملا كشيده و پنجه به طرف او مي فرستد:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

آموزش لحظه دريافت توپ
آيا مي توانيد ۵ ، ۱۰ و ۲۰ يا ۳۰ مرتبه توپ را به طور متوالي به بالا پنجه بزنيد:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

پاس هوايي با پرش
1. شروع حركت با نوسان دستها از عقب به جلو مي باشد.

2. توپ در اوج پرش با انگشتان تماس پيدا مي كند.

3. پس از ارسال توپ دستها را كاملا به دنبال آن بكشيد:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

تمرين پاس پنجه از پشت ( همراه با قوس بالاتنه به عقب )
1. پاها را به حالت خميده از زانو و فرم صحيح نگهداري بدن را جهت دريافت توپ حفظ نيد.

2. در لحظه دريافت توپ بدن عقب تر از توپ قرار دارد.

3. بالاتنه در لحظه رها شدن توپ به سمت عقب متمايل شده و توپ را به عقب مي فرستد:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

تمرين محاسبه لحظه دريافت توپ
آيا مي توانيد ۵ ،۱۰ و ۲۰ يا ۳۰مرتبه پشت سر هم توپ را با پنجه به ديوار بزنيد:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

بالا بردن قدرت در عضلات درگير در پنجه زدن ( انگشتان - دستها - پاها )
مديسين بال را در حالي به زانو زاويه داده ايم با پنجه به سوي يكديگر پرتاپ مي كنيم:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

تمرين جهت بالا بردن دقت
با قدرت توپ را به زمين زده و سپس به سرعت در زير توپ قرار گرفته و با پنجه توپ را به داخل سبد ( حلقه ) بسكتبال بيندازيد:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

تصحيح پاس دادن از بالاي سر به عقب و بالا بردن قابليت عكس العمل
بازيكن شماره 1: توپ را به طرف ديوار پرتاپ مي كند.
بازيكن شماره 2 : سريع به زير توپ دويده و آن را با پنجه از بالاي سمت عقب مي فرستد و حركت ادامه مي يايد:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

تصحيح پنجه زدن از بالاي سر به عقب با يك چرخش سريع
به شكل مثلثي بايستيد

توپي را كه دريافت كرده ايد ابتدا به بالا فرستاده و بعد از يك چرخش سريع به دور خود توپ را از بالاي سر به عقب براي همبازي خود پاس دهيد. بازيكنان زبده بدون اينكه دو بار توپ را با پنجه بزنند اين تمرين را انجام دهند:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

تمرين براي تصيحح پاس هاي كوتاه و بلند
بازيكن شماره (1)توپ را با قوس زياد به بازيكن شماره (1) پاس مي دهد.
بازيكن شماره (2)توپ را با قوس كم (نيم قوس) به او بر مي گرداند:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

تمرين جهت تصحيح پاس هاي پهلو
در حالي به سمت ديوار يا تور قرار دارد نفرات در كنار يكديگر با فاصله ايستاده و بدون چرخش توپ را به سمت يكديگر پاس مي دهند .
جهت آسان كردن تمرين يك بازيكن توپ را مي گيرد:

پايگاه اطلاع رساني واليبال ايران

منبع: واليبال تبريز

برچسب‌ها: ،


نظرات (0)

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :